Je základní poučkou každého obchodu, že se snaží vydělat co nejvíce peněz. To také znamená, že musí upoutat pozornost co největšího množství kolemjdoucích. Ti pak, pokud budou dostatečně zvědaví, mohou vejít dovnitř a stát se zákazníky. Ovšem to není tak jednoduché – lidé jsou poměrně cyničtí, a zaujmout je není zrovna snadné.
Je proto zajímavé, že se k tomuto účelu dodnes používá v podstatě stejné zařízení, jako v dávné minulosti – reklamní stojan Mega Led Poster. Ten se postaví obvykle před dveře obchodu, a jeho cílem je, jak již bylo řečeno, především přesvědčit zákazníky, aby daný obchod navštívili. K tomu však musí splňovat určité požadavky.
V první řadě musí být dostatečně výrazná. Zvláště v dnešní době je člověk doslova přesycen vjemy, a získat jeho pozornost je těžší, než kdy dřív. I proto se namísto klasických křídových tabulí dnes používají neonová světla a nápisy. Bohužel, i těch je dnes všude přehršel, takže i tyto již pomalu ztrácí na účinnosti. Bohužel, zatím nebyla vyvinut lepší metoda.
Dále je zde otázka informací, které nám tabule předá. I ty jsou totiž velmi důležité. Všichni se pak shodneme, že musí obsahovat několik základních sdělení. Tím prvním a nejdůležitějším je samozřejmě název a zaměření. Tyto zákazníkovi řeknou, co přesně může od daného krámu čekat.
Pak by také měla obsahovat nějakou dobrou nabídku, něco, co potenciálnímu zákazníkovi ukáže, proč se mu vyplatí do obchodu vejít. V restauracích zde pak může být nabídka dne. Důležité však je, aby dali ostatním představu, v jakých cenových kategoriích se pohybujeme. Můžeme je tak zároveň nalákat na nějakou akční slevu, pokud ji zrovna nabízíme.
Je tedy jasně vidět, že reklamní stojany mají i dnes svůj úkol, byť se mohou zdát poněkud zastaralé. Pro obchodníky jsou však stále nepostradatelné, a tak je v podstatě jasné, že se s nimi budeme setkávat i nadále.